Subject: FW: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste muudatused
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "'Marje Oona'" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 08:10:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Eesti Perearstide Selts kooskõlastab "Immuniseerimiskava" ja 
"Meditsiinikiirituse protseduuride ja kliinilise auditi nõuded ning 
diagnostilised referentsväärtused" määruste muudatused.
Tervitades,

Tiiu De Galindo
Sekretär
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Eesti Perearstide Selts
Esmatasandi Koolitus-arenduskeskus

_________________________

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti 
Perearstide Seltsi liikmetele kasutamiseks. E-kirjas sisalduvat teavet ei 
tohi edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 28. juuli 2025 15:15
To: Eesti Infektsioonhaiguste Selts <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked]>
Subject: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja 
kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste 
muudatused

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 06.08.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4da89734-a584-43b6-ab39-90cdf9ea3115

Pealkiri: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja 
kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste 
muudatused

Registreerimise kuupäev: 28.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/69-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee